Dagens

Dagens humör: Glad och taggad
Dagens mående: Trött, skulle behöva sova ...
Dagens borde: Skriva på engelskauppgiften!
Dagens frisyr: Slarvig hästsvans, dock är mitt hår helt underbart idag efter hårinpackning och massa jox igår
Dagens smink: Inget kladd i fejjan idag inte!
Dagens klädsel: Har varit ute och jobbat hela dagen så mjukisbrallor, tjocktröja och arbetshandskar hehe
Dagens planer: Köra bort massa grenar och grejer med fyrhjulingen, lite allmänt bonnagöra, rida, fixa lite på terrängbanan, köra igenom morgondagens låtar, plocka fram mina akvareller osv.
Dagens materiella vill ha: Pengar :o
Dagens fundering: Har inte funderat så mycket idag, undrar dock när jag ska bege mig mot Sävar imorgon?
Dagens beroende: Kaffe
Dagens tråkigaste: All jädra krattning och Malin är inte hemma
Dagens längtan: Tills imorgon, herregud så kul det kommer bli!
Dagens superlängtan: Kreta!
Dagens låt: Oasis - Don't Look Back In Anger

Kommentarer
Malin säger:

Nu ä ja!

2012-05-20 | 18:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback