Lördagskvällen

Hade sjukt kul igår även fast jag var sjuk och så hes så jag knappt kunde prata! Åkte in till stan på förmiddagen och köpte födelsedagspresenter till en viss mupp, fick sen ett telefonsamtal och så hamnade man på bio kl. 3 med Johanna, Alex, Lelle, Maja, Johan, Mattsson, Maja och Julia! Vi såg The Hunger Games, riktigt bra film enligt mig! Men fick ju en hostattack mitt i filmen så jag höll på dö, ville inte störa alla så jag var tvungen att hålla inne det så mycket att jag typ fick kramp i hjärnan och började gråta xD Sen blev det subway som vanligt där det en hände en väldigt random grej. Sen kom Micke och Filip och hämtade alla, helt smockfullt i bilen med 8 pers och jag bröt typ nacken men det gick ju!:D
 
Då drog vi till studion för att spela in Long Time Gone. Var där i 4 timmar (!!!) för att spela in bara 1 låt, hellseke vad tid det tar! Men det tar tid att rigga + att då jag skulle micka upp det akustiska pianot där så märkte vi ju som att det var helt sjukt ostämt, lät helt färjävligt så jag vägrade spela på det. Så en av dom som jobbar där hittade en keyboard men det var fel sladd så det tog 100 år innan vi hittade den, och sen funkade inte keyboarden i alla fall men då var Alex och Mattsson lite finUUrliga och gjorde det trådlöst med batterier ^^ Så det blev kung tillslut i alla fall :D och sen skulle tjejerna spela in sången (3 olika spår så det tar också tid ...) så då drog jag och the grabbs och spelade tennis (?), gjorde dagens fail och skrattade så vill höll på att dö x antal gånger.
 
 

Trackback