I brist på annat ...

... så kör vi på en ny lista!

Dag 1 - 10 fakta om mig
Dag 2 - Mina bästa vänner
Dag 3 - Min klass
Dag 4 - Min favoritplats
Dag 5 - Mina favoritfilmer
Dag 6 - Min dag
Dag 7 - En artist som gjort stort intryck på mig
Dag 8 - En konstig tid i mitt liv
Dag 9 - Min favoritstad
Dag 10 - Planer för sommaren
Dag 11 - En bild av något som gör mig glad
Dag 12 - Vad är kärlek?
Dag 13 - Det här får mig att gråta
Dag 14 - Min favoritlåt
Dag 15 - En låt som har haft betydelse för mig och hur
Dag 16 - 10 saker jag hatar/älskar
Dag 17 - En dag jag minns
Dag 18 - Mina rädslor
Dag 19 - En bild på någon som gör mig lycklig
Dag 20 - Saker jag ångrar
Dag 21 - En bild på mig som reflekterar min personlighet
Dag 22 - Någonting jag är beroende av
Dag 23 - En tid jag saknar
Dag 24 - Detta hade jag på mig idag
Dag 25 - Fem finaste låtarna
Dag 26 - Mitt favoritplagg
Dag 27 - Ett band som har haft stor betydelse för mig
Dag 28 - Någonting som gör mig glad
Dag 29 - Bästa tiden på året
Dag 30 - Sammanfattning av den senaste månaden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback