Back on track

Jag är inte död!

Helt sjukt hur mycket tid vi spenderar på musiken efter skolan ... blir nästan varje dag. Så himla skönt att få ha den som replokal! Har typ 6 gigs planerade i sommar om man inte räknar med smågrejer, skriver mer om det senare när jag vet exakt så jag inte ger ut en massa felaktig info. Älskar i alla fall att spela tillsammans med mina bästa idioter, vad skulle jag göra utan dem alltså! Älskar dom oändligt. ♥

Så vad har jag hållit på med förutom det då?...
Ja ... spelat in i studion, grillat & sovit hos Alex några gånger med alla, kört skoter ofc, varit i fjällen och åkt massa bräda, dampat lite ... nej men jag gör så mycket hela tiden så det känns som att jag inte gör någonting (?). Glader har ju varit halt ett tag efter att han fick en spark just under knäleden, ska börja sätta igång honom försiktigt snart.
Men ja, livet rullar på i en jäklig takt, bloggen får lida lite ibland. Så ha det gött gott folk, höres!

Random mobilbilder från dom senaste veckorna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback