Dag 1

♦ 10 fakta om mig ♦

1. Jag har väldigt lätt för att tycka om folk, dömer ingen och stör mig inte på folk i onödan.
2. Jag klarar mig inte en enda dag utan musik.
3. Jag är världsmästare i att knäcka pepparkakor.
4. Jag har så sjukt mycket drömmar som jag tänker uppfylla att jag är osäker om livet kommer att räcka till.
5. Jag älskar att spendera pengar på mina vänner.
6. Jag är allmänt störd och galen.
7. Deep down är jag en cowgirl.
8. Jag passar bara i aviator-solbrillor (enligt mig).
9. Jag har väldigt svårt för att bli svartsjuk/avundsjuk, det är nästan omöjligt.
10. Jag ser ingen skillnad på vänner och familj.

Kommentarer
emelie säger:

haha hade inget med inlägget att göra men, jag älskar dig lisaaa!<3 hehe :]

2012-03-27 | 21:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback