What is worth the prize is always worth the fight!

Just det jag har glömt att berätta en sak ... JAG OCH MAJA SKA SE NICKELBACK I GLOBEN 12/9!!!
 

Först skulle konserten vara på Hovet. Biljetterna tog slut direkt så jag hann inte boka, gick runt som en förbannad getåsna på grund av det väldigt länge. Jag som hade spammat deras hemsida med "COME TO SWEDEN, YEEAA" typ miljarder gånger, och så lägger dom till Sverige på sin världsturné, och så får jag inte tag i en biljett?! Vad är det för stil! I alla fall så var det så sjukt högt tryck på biljetterna så dom flyttade konserten till Globen (hörde jag på radion i bilen så jag ringde mamma och tvingade henne att boka dirr eftersom ticnet inte funkade i mobilen hehe) Och då släpptes ett väldigt stort antal fler biljetter så ... NU SKA VI DIT! OCH FYFAN VAD JAG ÄR TAGGAD!
 

Kommentarer
Malin säger:

Hahahahhahahahahahhahahhahahahahahhahahahaaahahahahhahahahahahahahahhahahahahahahahahahahhaahahahahhahahahah
Hahahahhahahahahahhahahhahahahahahhahahahaaahahahahhahahahahahahahahhahahahahahahahahahahhaahahahahhahahahah
HahahahhahahahahahhahahhahahahahahhahahahaaahahahahhahahahahahahahahhahahahahahahahahahahhaahahahahhahahahahHahahahhahahahahahhahahhahahahahahhahahahaaahahahahhahahahahahahahahhahahahahahahahahahahhaahahahahhahahahahaaaa en GEEEETÅÅÅÅSNAAAAAAAAA!!!!

2012-06-30 | 17:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback