t..r..ööö...tt

Tjohooo det var inte igår!

Har haft fullt upp (har sakta men säkert gått in i väggen som fan, och nu känns det som jag snart har gått igenom den också).

En vanlig dag för mig just nu:
04.50 - kliver upp
06.20 - bussen till skolan
07.40 - Framme
(ligger död i uppis)
08.00 - det börjas igen
another dryg skoldag
15.00 - repa effektivt + keyboard cat
18.00 - åker hemåt
18.40 - sola
19.00 - ut med Glader
20.30 - alla jävla skolgrejer
+ rensa med huvud med att spela lite gura
+ ta ut låtar
22.30 - duscha
23.00 - käka något osv.
tidigast 23.30 - försöker somna

Ja, som ni märker har jag fullt upp. Sover knappt men nu är det inte länge kvar till avslutningen och Kreta! Klämmer in en massa andra saker på det där schemat också men det där är väl dom konkreta grejerna.
Spelade på Kryperocken i lördags, Sävar marknad i söndags och i stan i tisdags.

mycket instagram-bilder och musik i bloggen nu men så ser mitt liv ut i dagsläget! :D




Kommentarer
Malin säger:

Asså! Du måste ju ta det lite lugnt och då menar jag soooooova och inte repa 5 gånger i veckan.

2012-06-02 | 11:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback