Hygge is over

FÄRDIGJOBBAT I SKOGEN! Idag var det bara jag, Elin, Emil, Emil och Sia på hygget och alla körde på som fan så vi han klart med hela hygget! Jag satte 1800 plantor idag, totalt 6000 dessa 4½ dagar så jag har tjänat 3000 spänn. Värt! Blivit immun mot mygg säkert också ... 
Har varit dom drygaste dagarna i mitt liv med så /¤%¤%#"#/ mycket mygg men samtidigt lärde man ju känna sjukt roliga personer så man hade rätt kul ibland. När vi inte planterade då vill säga ...
 
Sia hittade en snokunge och Emil hittade en groda så vi tvärbyggde en MMA-arena på hygget och så blev det fight ... grodan vann. Satte sig på ormens huvud och ströp han. Känns ju helt normalt! 
instagram-bilder #tokliia
 

Kommentarer
Malin säger:

Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahhahahahahaahaahahahahahahahahaaaa! Hehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehhehehehehehehehehehehehehehehe! Hihihihihihihihihihihihiihihhihihihihihiihihihihihihiiihihihihihihihihiihihih! Hooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!!!!! :P:P:P:P:P:P:P:P:P

2012-06-29 | 22:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback