Svennesommar ... vad säger man

Ursäkta för den dåliga uppdateringen. Jobbar, har spelningar och håller på nu så jag hinner inte direkt. Den här veckan har jag planterat skog som en jävel och lärt känna nytt väldigt roligt folk där bland myggen, spelat i Rådhusparken och klagat på sveriges sämsta sommarväder någonsin. 
 
Måste säga att jag saknar min klass något otroligt men samtidigt har jag insett att det kommer bli otroligt skönt att börja gymnasiet. Ska förresten gå musik på John Bauer, ni som inte redan visste det (kom in på Midgård men jag bytte, orkar inte förklara orsakerna med alla eftersom att det är väldigt komplicerat). Det blir en nystart! Jag har alltid varit extremt säker på vem jag är, i hela mitt liv, men nu är det inga tvivel. Det senaste året har jag varit så sjukt inspirerad och motiverad, jag vet exakt vad jag vill, vad jag kan och vad jag tänker klara av. Därför påverkas jag inte av andras val och åsikter längre, så fu. Hehe nä men jag ser verkligen framemot det! DU Å JA MIN MAJZZZI, DU Å JA!<3 Hehe.
 
Från spelningen igår. Nu taggar vi Gumboda den 7/7 kl. 24.00 - alla kommer väl hoppas jag?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback