When you're bored ...

Gör just nu: Sitter vid datorn (u don't say) och kollar på inredning till min lägenhet, lyssnar på Eric Church, klagar på regnet, försöker övertala mig själv att pallra mig ut på en springrunda trots vädret, saknar USA, taggar Nickelback och Brad Paisley och har konstigt nog inte ångest över att jag sov bort halva dagen.

 

Vad är du rädd för: Ingenting, inga konkreta saker i alla fall. Är inte lättskrämd heller så det är inte ens värt att försöka skrämma mig ;) 

 

Vad är du mest nöjd med hos dig själv: Min psykiska styrka och självkänsla, att jag aldrig ger upp och klarar av släppa saker och bara gå vidare with a smile on my lips. 

 

Det roligaste jobbet du haft: Öh ... alltså har aldrig haft nåt fast jobb direkt, men grejer som man får betalt för har ju varit planteringen, spelningar, målningsjobb osv. Måste verkligen skaffa ett jobb nu då jag flyttar hemifrån!

 

När grät du senast: Måste tänka nu. Tror det var nån gång i våras. Jag gråter nästan aldrig och är väldigt okänslig så det var otroligt länge sen.

 

När skrattade du senast: Skrattar i princip jämt men igår, natthumor på skype med Alexander och 9gag ... haha.

 

Vem åkte du bil med sist: Min morsa som skjutsade hem mig ^^

 

Vad köpte du när du drog ditt kort senast? Jag som alltid bjuder folk har blivit bjuden den senaste tiden så ja ... tror det var på gina, köpte underkläder.

 

Vem åt du mat med sist: Middag med mina kusiner

 

Vad var du rädd för när du var liten: Ingenting, alltså jag har typ aldrig varit rädd för något ...

 

Vad ville du, som liten, bli när du blev stor: Rockstar all the way, hell yeah!

 

Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: MÅNGA. 

 

Värsta smärtan du råkat ut för: När jag kom hem från rehaben (intern grej) hahaha ... kramp som satan i magen. Johanna måste ha trott att jag var döende, låg uppochner halvt utanför soffan och skrek, sedan såg jag ut som Amy Winehouse en söndagsmorgon. 

 

Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: Haha men vad feiin, allt! Jag är en extremt glad och okomplicerad person så det är mycket lättare att räkna upp saker som inte gjort mig glad!

 

Något som gjort dig riktigt förbannad: När folk inte har hållit vad dom lovat. 

 

Dold talang: Äger på att knäcka pepparkakor i 3 ... HAHA troll. 

 

Vad finns oftast i din handväska: Plånbok, solbrillor, lypsyl och en massa skrot säkert.

 

Har du någonsin tagit eller provat droger: Nej, vafan är det värt eller? Dock så blir jag hög på Oasis musik så I know the feeling.

 

Har du piercing eller tatuering: Nej, tro det eller ej. Vill tatuera mig nuuuuu.

 

Vilket är ditt favoritplagg: Skjortor! No doubt.

 

Sämsta egenskap: Enligt mig, min rastlöshet. Kan aldrig ta det lugnt, blir uttråkad på direkten och måste alltid ha 1000 grejer att göra. Om jag inte har det blir jag bara lat.

 

Ord du använder för mycket: Jävel, f***a, och alla 9C-ord såklart.

 

Vem litar du mest på i hela världen: Johanna.

 

Hur många barn vill du ha när du blir stor: Inte en jäkla aning!

 

Favoritgodis: Allt, tyvärr ...

 

Vem ser du upp till: Väldigt många! Starka, karaktäristiska personer som vågar vara sig själva och gå sin egen väg. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback