What's the story, morning glory?

Spelade igår. Det var en riktigt trevlig fest, körde bara akustiskt med brudarna. Fick dessutom reda på att en av världens bästa countrymusiker kommer till Sverige i år så jag höll på att smälla av lite ... Sedan for vi in till stan och var på wheels ett tag, träffade några riktigt trevliga grabbar på taket och fick skratta en hel del om man säger så. 
I helgen blir det förutom country-western festivalen clinic för Jossan igen! Jag och Glader ligger troligtvis lite back pga. hälta, skola, mycketattgöra osv. men det kommer bli otroligt kul och intressant som vanligt! 
 
Och vad händer en sån här söndagskväll då?
Sitter och lyssnar på Oasis som vanligt då jag har såna här inspirationsdagar. Var och firade min älskade kusins 20-års dag idag också! ♥
Red Glader tidigare, for på en skogsrunda i westernsadeln - riktigt mysigt! Sedan tog jag av sadel och träns på ridbanan och tränade massa slalom, ryggningar osv. utan utrustning. Han lyssnar så otroligt bra, trots att det var så jäkulskt länge sen vi tränade på det sättet! Har jättemycket ångest fö det. 
Nu blev detta inlägg ganska långt inlägg. Eller ja, jag har ändå hoppat mellan massa saker men är man en busy woman så är man hehe :D Känner att jag måste skriva ett helveeetes långt inlägg snart om massa grejer! Så watch out ...
 
instagram @tokliisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback