PROBLEMAS

Okej, nu är det så att jag har ett VÄLDIGT stort problem. Jag har nämligen inget gymnasie att gå på. Jag och Majsen skulle ju gå på JB och allt skulle bli så jäkla bra. Men så får vi ett brev där det står att musiklinjen på JB är nedlagd?! Våra morsor dampade sönder och ringde dit, och tydligen hade de vetat om det i en månad. I en månad, vafan! Gick ut med det precis då semestern börjar så det inte skulle gå att få tag på nån jävel. 
Så nu vet jag inte vart jag ska gå ... jag kommer ju in på Midgård också, MEN det är över 20 reserver och jag lär ju knappast hamna först i kö och dom kan ju inte slänga ut folk från klasserna nu som redan kommit in trots att dom har lägre meritvärde än mig...? Känns jävligt orättvist men ska kolla upp det ändå. Och jag vill inte ens gå på Midgård ... 
Annars så finns det ju ett till alternativ också, men det är typ en musikal-linje, det är jag inte så värst taggad på ... enda fördelen med det är ju att den skolan ligger typ 10 meter från min lägenhet. 
 
WHAT TO DO?
 

Kommentarer
julia säger:

fyfaan vad jobbigt! hoppas att du kommer på något! <3

2012-07-15 | 12:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback