Need to be myself, I can't be no one else

Sorry för dålig uppdatering men jag är upptagen med Glader, musikskrivande, moppeåkning, körvgrillning, gitarrspelande, Johanna-saknande, jobb, lägenhetsplanering, kramar, sitta-uppe-hela-natten-pratande, leva livet och lite allmän stress som t.ex. att jag just nu inte har något gymnasium att gå på efter att jag och Maja (och resten) har blivit kort sagt utslängda. Screw you guys, we're goin' home. Till USA alltså. Lär väl bli så om det skiter sig det här med skolan, plan B alltså.
Förövrigt så har vi börjat repa igen. Köpte den snyggaste skinnjackan jag sett så det fick svida till i plånkan ... 
 
Är inte så mycket hemma så följ mig på instagram istället! #tokliisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback