SO FRICKIN' PISSED OFF !!!!!!!!!!!!!!!!

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!
Allt jag kan säga är bara: #%%&¤/¤&¤#%"I)O(/&&/%/&%¤"#"!!!!!!!!!
Mina boys kommer inte till Europa på deras 2012-turné ... har väntat hur länge som helst för att turnén skulle släppas på hemsidan idag och så är det bara en skitstor USA-turné? VAD ÄR DET FÖR JÄVLA STIL! Åh så sur jag är ska fan gå och lägga mig nu! Världens bästa Chad Kroeger let me down big time alltså. Har älskat dom så länge jag ens kan minnas ... min kärlek för dom kommer aldrig dö ut ♥

Kommentarer
MALIN säger:

HahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahHahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhhahahahaahahahahah!!!



Jaa du Lisa!!!?

2012-01-14 | 21:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback