random helg

Drog till stan efter skolan i fredags med Johanna, Anton O, Filip, Joel, Maja Johan & Johan. Vi var på musikanten ett tag och sen skulle vi käka så vi gick in på Eurasia (där nån ba: Dom ser ut som en liten familj! LOL) Fast det var dyrt så vi drog därifrån och gick ner till our place och käkade tacobuffé igen! Satt där i 1 timme och 40 min och bara snackade och chillade. Sen gick vi och såg The Darkest Houri 3D. Ganska random film fast den var bra! Sen åkte vi buss tillbaka till Sävar och for hem till Johan, egentligen skulle bara jag och Filip sova över hos honom fast det slutade med att alla sov där xD Helt galet, ingen har en aning om vad som hände där i källaren ... haha sjukt kul var det i alla fall! Alltså Joel och Plupp/Bob Marley ... orkar inte! När vi skulle sova låg först alla i en hög på golvet fast sen började alla dampa så vi somnade runt 4. Jag vaknade på Filip som sov med huvudet på massa vedklabbar och jag hade benen över Anton. Och Maja, Johanna och Joel låg i soffan.
Idag skulle jag, Johanna och Maja på rep klockan 1 med Adrian fast Simon den jäkeln kom aldrig så vi fick dra till nåt annat ställe och repa! Sen hade jag ingenstans att vara och ingen kunde hämta mig ... kul att sitta under en gran i Sävar och frysa ihjäl. Så jag drog helt random hem till Filip kl. 4 och var med han tills nån gång efter kl. 7.
 
Alltså jag älskar mina idiotiska vänner så obeskrivligt mycket! :D ♥ These guys + Maja, Johan & Johan



Trackback