monday

Inte värt att dygna inatt igen! En jäkel i huset levde om som jag vet inte vad så jag kunde inte somna, så jag skippade att sova. Älska att ha natthumor på dagen! Min 37;e timma vaken nu och jag är inte trött än!

Stannade i Sävar efter skolan och repade med Alexander, Filip och Mattsson. Från början gick det väl bra men sen började det spåra väldigt mycket ... haha har alltid så himla kul med dom! Sen drog Alexander också så jag och Filip stannade och spelade ett tag till, städade och sen gick vi hem till han.

Kommentarer
ip-nummer hahahahhaahahahahaha säger:

?????

2012-01-18 | 18:42:32
Malin säger:

1.Kolla Gina Tricot.se

2.Klicka dig vidare till skjortor

3.Kolla in coolingen!!



<3<3

2012-01-19 | 17:04:33
MALIN säger:

Vid liv???

2012-01-21 | 18:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback