Mitt 2011

Mitt 2011 i bilder
Ett riktigt bra år för mig! Krävs mycket för att 2012 ska bli bättre. Har haft så himla kul hela tiden och USA-resan behöver jag väl inte ens nämna. Har världens bästa vänner som alltid finns där också! ♥

Började året med att Glader posade sjukt fint ...
Men ibland skärpte han till sig! (Även om dom övre bilderna visar hans personlighet mer men ...)
Drog till Åre och bröt handleden och köpte en ny snowboardjacka!
Började lära Glader att buga
Köpte en ny kamera! Och Glader började lossna mer i ridningen
Spelade på Kulturnatta med brudarna
Fotade massa ute i hagen (och dampade på att blogg.se förstör kvallan på bilderna)
Drog hem till Joel med Johanna :D


Min klass drog hem till mig och sov över!

Började rida Glader på hacket som jag fick av Maja (och Glader var sjukt taggad av att galoppera på åkern)
Linnéa & Maja drog hem till mig, for ut och red!
Drog och campade med Johanna!
Glader började kännas sjukt fin i dressyren!
Var helt överlycklig över mitt nya teleobjektiv med macroinställning!
DROG TILL USA!!! ♥
For på hoppträningar!
Var på Jossans 2 clinicar och lärde mig hur mycket som helst!
Fick hem westernsadeln från Elin som jag började rida i!
Hade sjukt kul då vi spelade på julavslutningen!
BOKADE BILJETT TILL IN FLAMES!
Bio, käkade, dampade och sov över hos Joel med these folks!
Spenderade nyår med Linnéa och Maja!

Kommentarer
MALIN säger:

Låter som ett kul år! :):):):):)<3<3

2012-01-05 | 17:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback