Tredje advent

Det är ju nästan galet att det redan är tredje advent. Jag och David har ett kvartal idag så tänker göra fläskfilé till middag ... det goaste som finns. Karln är på gymmet och jag håller på att städa samtidigt som jag trycker en proteinshake och en macka. 
 
Spelade på Pipes med brudarna i torsdags!
 
Första gången jag någonsin använt läppstift ... weird feeling
Skulle till Verket för att kolla på någon i Lelles klass, och eftersom det tydligen är mest hipsters eller nåt där så kände David att han skulle försöka passa in med oljekepsen osv ... och Mackan såg mest rädd ut. Det var jag med.

Kommentarer
Malin säger:

Jaadu jag har ivf fått lov att vänja mig men läppstift pgr av DIG!!!

2012-12-16 | 21:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback