snart jul!

Nu är det december!
Första advent igår, kom hem från Arjeplog vid 7-tiden. Så himla skönt att komma hem, även om det var väldigt kul där uppe höll jag på att frysa ihjäl 99% av tiden. Gick till ica med min bästa och köpte julmust och grejer, käkade köttbullemackor, satte upp ljusstakarna och sen så kröp vi ner och såg ett avsnitt av Revolution innan vi somnade. Umeå blev en vinterstad över en natt, helt underbart! Kan bara tänka mig hur det ser ut hemma, som tur är åker jag nog hem ikväll eftersom jag inte varit hemma på runt 3 veckor nu, blir faktiskt skönt tror jag.
 
Alltså jag älskar verkligen vintern. Så fruktansvärt mysigt och underbart, och julen och allting. Fick just in päninga på kontot så nu blir det att handla julklappar som nå tok. 
 
 
 

Kommentarer
Malin säger:

Hejja SNÖÖÖÖ!!!!

2012-12-03 | 18:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback