Ser ut som att vi lever ändå?

Varför ska det vara så svårt att komma på julklappar till vissa? Dock har jag bara 1 kvar att köpa nu så det är relativt lugnt. Julklappsbyte hos Johanna imorgon och sen åker jag hem till skogen, har inte varit hemma på länge känns det som. 
 
Imorse försov vi oss så jag missade avslutningen på Midgård, men det var ändå skönt att få sova ut. Gick med tomma magar och käkade frukost på Eastern Palace haha, så sjukt gott! Efter det har vi bara gått fram och tillbaka överallt på stan, träffat lite folk och inte gjort så mycket förutom att köpa lite grejor. 
 
Gofrukost.
 
Våra daily kwällspromenades slutar alltid med att jag blir snömulad?! Du ska fan få.
 

Kommentarer
Malin säger:

Blir också ofta SNÖMULAD!! (HAHAA) ;)

2012-12-21 | 22:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback