Lite höjdpunkter från året

♦ Spenderade nyår i Sävar med 2 trollungar. Jättemysigt att bara ta det lugnt och bara umgås, och trängas lite som satan i Majas säng.
 
♦ Hade jäkulskt kul med Joel och Johanna, skrattade väl 99% av tiden som vanligt med dessa personer.
 
♦ Gjorde diverse randomspelningar, till exempel i Sävar på deras handbollsfest (?), i alla fall sjukt kul och asgod kladdkaka.
 
♦ Hatade skolmaten, så byggde en grill på en slöjdlektion och grillade körven till lunch.
 
♦ Drog på In Flames med bästa Filip, det var helt stört taggat!
 
♦ Lyckebo med klassen once again, det vill säga ingen sömn, spårade snack, för mycket spring och allmänt stört. 9C alltså.
 
♦ Blev svartvit en dag :O
 
♦ Spelade på kulturnatta. Saknar 80-talsrocken, saknar keyboardcat på repen, saknar allt som hade med Unless Need att göra </3 Resten av kvällen gled vi bara runt, yä.
 
♦ Spelade lite i Döbelns park också ...
 
♦ Var på Bussjö och supportade Alex i SM. Fotade jävligt mycket, hade väldigt roligt och kom hem med lungorna fyllda med sand. Men totally worth it.
 
♦ Drog till Kreta med mamsen! Efter ett sömnlöst halvår blev jag utbränd och kände att jag behövde komma bort så det var otrligt skönt att komma bort till värmen ett tag. Dock sitter det kvar i mig fortfarande, det är väl en bearbetningssak antar jag
 
♦ Kom hem och spelade på Gumboda! Extremt roliga minnen, goda erfarenheter och ihållande problem medtagna därifrån haha ... (och tre miljarder myggbett)
 
♦ Blev helt insnöad i Oasis och flummade som satan i en månad eller två.
 
♦ Missbrukade ridbanan med Glader! Utvecklades SÅ mycket med honom under dessa sommarmånader.
  
♦ Åkte till Stockholm och såg Nickelback på Globen, kan fortfarande inte förstå.
 
♦ Satt på Haga ett bra tag med min kära fru en dag ♥
 
 Hittade nå kuliga bilder på min kamera.
 
♦ Käkade gomiddag och spenderade mycket tid med mina bästa.
 
♦ Hade en grym halloween med underbart folk! 
 
♦ Såg för fan Brad Paisley med Elin, Jossan, Majsan, Lelle och Johanna! Helt stört. Kommer aldrig glömma det, troligtvis den bästa konsert jag någonsin kommer att ha varit på.

Kommentarer
fru säger:

Faaaan va kul vi ha haft, börjar typ gråta..

2012-12-31 | 14:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback