a lot to do

Alltså ni anar inte hur mycket jag har att göra just nu ... inte så mycket i skolan kanske men rent allmänt. Rep varje dag denna vecka + spelning på Pipes och lucian imorgon, spelning i Sävar och ensemble-uppspelningen i caffan på fredag. Måste tvätta, måste diska, måste städa, måste köpa julklappar, måste handla mat, måste träna ... så många måsten att det är galet just nu. Men ändå känns det inte så stressat, det är liksom bara mycket. Har inte tillgång till min kamera just nu, den är nämligen hos mina föräldrar så stå ut med instagrambilder! Nu måste jag fortsätta skriva redovisningen om anabola så ha det gött så länge.
 

For hem i helgen och körde skoter för första gången i år.
 
For ut med frukterna som inte finns i skogen och vi ramlade av en gång var :D
 
Lugna me munspele

Kommentarer
Malin säger:

Härligt!! <3

2012-12-12 | 17:10:13
m.hjortmyr säger:

LISA!!!! du är så vidrigt snygg o satans fin! GLÖM ALDRIG DE!
hoppas du har de bra :)

2012-12-29 | 20:41:30
Bloggadress: http://mimmihjortmyr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback