When there's nothing to do ...

Dag 1 – 6 låtar som beskriver den här sommaren
Dag 2 – Det här är jag beroende av
Dag 3 – Det här stör mig
Dag 4 – Mina sämsta sidor
Dag 5 – En nytagen bild på mig
Dag 6 – 3 låtar som jag aldrig tröttnar på
Dag 7 – Något jag är beroende av
Dag 8 – Ett speciellt minne
Dag 9 – Dagens outfit
Dag 10 – Det här saknar jag
Dag 11 – Det här är jag dålig på
Dag 12 – Det här är jag bra på
Dag 13 – Det här har jag i min väska
Dag 14 – 5 saker jag ska göra innan jag dör
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Morgon rutiner
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Det sjukaste jag har gjort
Dag 19 – 10 saker jag gillar
Dag 20 – Någon jag vill byta liv med en dag, & varför
Dag 21 – Det här får mig att gråta
Dag 22 – Någon jag ser upp till
Dag 23 – Något som får mig att må bra
Dag 24 – Mitt hem
Dag 25 – Min favorit bild
Dag 26 – Mitt/mina syskon
Dag 27 – En hemlighet
Dag 28 – 10 plagg från min garderob som jag älskar
Dag 29 – Mitt bästa köp
Dag 30 – Den här månaden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback