startin' over

This helg har varit kung. Faktiskt. Efter gårkvällen, som spenderades med underbara och saknade människor, efter lite prat och grejer, så blev livet plötsligt väldigt mycket enklare. ♥
Sista sommarlovsdagen imorgon, tragiskt. På något sätt känns det skönt att börja gymnasiet, även om jag har varit less på skolan i 10 år redan hehe. Blir en start over, inte kanske så nödvändigt men det är bra med förändringar! Snart är ju lägenheten klar och allt, taggar sönder. Känner på mig att det kommer slaggas en aning där men det kommer att bli kung! 
 
Det var ju för fasen 29 grader idag, haha jag hade ju bara med mig jeans till Sävar igår för det var ju kallt hos mig på morgonen ... SMART! Halvdog lite där ett tag men klagar då inte ... blir bara lite irriterad att allt bra väder kommer då sommaren är slut. Dålig stil :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback