jävla skitdag

HAR SERIÖST INTE ETT SKIT ATT GÖRA.
Kom just hem från stan efter en dryg, regnig skoldag, über-snack på musikanten, en tröja & ett par jeans rikare och allmänt less. Borde ha stannat i stan, fan vad jag ångrar det nu. Sitter här och fryser och är typ forever alone i skogen haha ... Är däremot mer taggad på imorgon! Middag först och sen ut med tjejerna. :D
Och min telefon är ju trasig så har min gamla w595 haha, sämst. Måste lämna in den andra så fort som möjligt, orkar inte vara utan :] Om kontakerna har försvunnit så dör jag ju! 
+ Att jag kan knappt gå i skor eftersom ena hälsenefästet är inflammerat så måste gå i tjocksockar -.- Har bara skor i nödfall med det gör sjukt ont, men men - deal with the pain if you want to se normal ut. 
 
Nu ska jag fan sova så godnatt :@@%&(&()?=)&%¤#¤#¤"#"#¤"
OCH INTE EN ENDA BILDJÄVEL FANNS DET PÅ DATORN HELLER.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback