Dag 3

Det här stör mig ♣
 
Hm, är inte så "lättstörd" haha men ...
Då folk inte håller vad dom lovar, när det inte finns något att käka, när jag är för lat, när internet inte funkar, när kameran har slut på batteri och inte hinner ladda upp det innan man ska fara, när det känns som att det aldrig görs ny bra musik, när man inte kommer ihåg något, när folk som aldrig gör ett skit klagar på att man aldrig gör något, när folk inte förstår sig på mig haha, när det är dåligt väder då det måste vara bra, när någon har tänt den drygaste äckligaste taklampan som finns i köket, när ens gamla vänner förändras på dåliga sätt, när man sover bort hela dagen etc.
 
Blir inte sur på folk för ingenting, krävs rätt mycket innan jag blir förbannad. Och blir jag det så finns det en bra anledning. Förlåter folk väldigt lätt och kommer över saker fort, men det beror ju på vad det handlar om. Vissa förtjänar helt enkelt inte en plats i mitt liv, I stay away from unnecessary drama! :D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback