Dag 2

♣ Det här är jag beroende av ♣
 
• Musik. Spela, lyssna, skriva etc. Alltså jag missbrukar verkligen musik haha. Om det nu går? 
 
• Inspiration. Går jag runt helt inspirationslös så känns det som att allt är helt värdelöst, likgiltigt och jag vet knappt vart jag ska ta vägen (Det är då man tar till Oasis). Såhär ser det däremot ut då jag är överinspirerad ...
 
 Att vara alla till lags. MEN nu är det ju så att det inte alltid går. Ibland ställer jag kanske upp alldeles för mycket också, men whatever allt för mina vänner. ♥
 
• Spänning. Då menar jag inte drama och jobbigt skit på det sättet, utan med nya upplevelser. Behöver inte precis vara något märkvärdigt, kan vara typ vad som helst, som att dra åt helvete som jag och Johanna gjorde och lär göra igen. 
 
Mina gitarrer. Haha dom här hemma blir ju galen på mig. Spelar hela tiden ... 
 
• Glader. Glader är den som verkligen fyller ut everything that's missing. Skulle ta 3 år att förklara varför. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback