Friday once again

Den här fredagen har varit rätt awesome faktiskt. Fick tillbaka min mobil av muppen idag, faktiskt inte en skråma på den men tydligen heter mina kontaker t.ex. Sture Prao, Katten Jagar och Pernilla Hilmaquist numera ...?
Vi repade lite i en timme och sen drog jag, Johanna, Julia, Filip och Johan till stan. Vi hittade assnygga kavajer (till balen alltså) till grabbsen på dressman, stiliga pöjkar säger jag bara! Själv fick jag med mig lite grejer också.
Nu taggar jag In Flames som en galning! :D
Imorgon blir det rep och sen har jag ingen aning.

vaknade upp med den konstigaste frillan någonsin ;p

Kommentarer
En anonym katt säger:

http://www.youtube.com/watch?v=5_5PkK6uTDY

2012-04-21 | 00:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback