Trött tisdag

Fick veta dom preliminära antagningarna till gymnasiet idag, och jag kom in på musik på Midgård - sjukt glad tjej här!

Men där slutade roligheterna på denna dag. Började med att jag vaknade 06.17, det vill säga 3 minuter innan jag måste åka för att hinna med bussen. Så jag hann varken med frukost eller något annat, blev en seg jäkla dag med huvudvärk, mjukisbyxor och tjocktröja. Jag sover 5 timmar per natt ungefär, och det har börjat ta ut sin rätt om man säger så. Två månader kvar, och jo jag håller ut även om jag får leva ett tag till med fruktansvärd sömnbrist ... tycker att jag borde få någon slags dispans haha, jag hinner verkligen inte sova. Men ska inte klaga :D

Sen blir jag sjukt less när jag ser att vissa av mina vänner håller på att skaffa sig dåliga nya vänner. Jag blir ju orolig, det sista jag vill är att dom ska hamna i fel kretsar, ÅÅÅH så frustrerande - jag har ju varit där själv, är tacksam är att jag hade styrka nog att ta mig därifrån och jag vill inte se mina vänner ramla i samma grop. ♥

instagram

Kommentarer
Anonym säger:

Jag ska prata med henne, men du har inte berättat de för mig?:o<3

2012-04-17 | 21:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback