Kvarterskrog katter, skog och läsk

Alltså det var ju inte dåligt väder igår! For till Joel vid 5, sen tog vi bussen in till stan och skulle möta upp Johanna, Linnéa och Filip men det tog ett tag för dom kunde ju inte hålla sig på samma plats ;p Vi drog och käkade på Balder, vi tänkte käka något från menyn den här gången men det slutade med att alla utom Joel tog tacobuffé ändå, som vanligt xD Sen gick vi till Wayne's och satt där skitlänge och snackade innan vi tog bussen tillbaks, köpte godis på coop och gick hem till Joel, William kom dit också. Lelle och Filip drog sen, då såg vi nån skräckfilm och dampade som vanligt ^^
Vaknade vid halv 10 (!!!!!!!!) idag för att Joel skulle till jobbet, så då for jag och Johanna hem till henne. Sen hämtade min moder mig och så blev det Skellefte på dirren och såg en finalmatch. Och nu är jag så jäääkla brutalt trött och känner för att sova i 50 år. Gnatt

Random mobilbilder från helgen :) Klaga inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback