Dag 7

♦ En artist som gjort stort intryck på mig ♦
 
MIN MAN!!! Eller ja Luke Bryan då. Jag kan beskriva hela sommaren 2011 med bara en av hans låtar. Got a little boom in my big truck, gonna open up the doors and turn it up, gonna stomp my boots in the Georgia North Dakota mud, gonna watch you make me fall in love. Jag kan alla hans låtar utantill,och så fort man är sur eller något så är det bara att lyssna på Luke så blir man glad på dirren! I alla fall jag, och jag har mycket att tacka honom för, så glad som han gör mig hela tiden.
 
Om jag blundar och lyssnar på den här låten så spelas allting som hände i USA i somras upp som en film. Det är helt sjukt. Det är solnedgång i North Dakota, man sitter i baksätet i en chevy truck med taggade cowboys, nervevade rutor och så den här låten på radion. Det är omöjligt att beskriva den känslan men det är så jävulskt så jag kan knappt fatta att det ens har hänt, jag har aldrig levt min dröm på det sättet förut. ♥
HUMOR så jävla kung låt

Trackback