Dag 3

♦ Min klass ♦

Älskade 9C är bästbästbäst. Det finns nog ingen så random klass i hela världen. Inga "gäng", alla är som en stor familj, och som det står på våra klasströjor "Vi säger inte att vi är bäst men vi vet då fan inga som är bättre!"
När jag skulle börja sjuan ville jag absolut INTE gå i Sävar, så 75% av det året hatade jag allt och alla. Men efter Lyckebo på våren så blev det bättre och i 8an var allting awesome. Och nu kan jag inte ens beskriva hur kul vi har, alla är ju så random så det är inte sant. Oj vad alla kommer gråta ihjäl sig på skolavslutningen, jag kommer dö. Tur att om flesta är såhär →← tajta med varann och kommer ses typ jämt även då vi börjar gymnasiet. Men det är sjukt sorgligt att vi inte kommer vara 9C så länge till. Men det kommer vi alltid att vara i mitt hjärta, åh vad jag älskar min klass ♥

Ja ni ser ju ... mongo klassfoto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback