Dag 16

♦ 10 saker jag hatar/älskar ♦

ÄLSKAR
1. Musik - inte en enda dag utan musik ... det är en drog.
2. Skjortor - det chillaste klädesplagget som finns.
3. Frihet - no limits.
4. Sena sommarkvällar - då solen aldrig går ner och man har absolut 0 att tänka på.
5. Efterfest på Johans balkong - synd att han inte har en balkong bara.
6. Fredagar - ... vem gör inte?
7. Känslan av att äga ut någon så jävulskt - finns inget bättre.
8. Dr. Pepper - can you handle the taste? ;) Johanna can't.
9. Keyboard cat!!! - vad vore mitt liv (och repen) utan de fagra tonerna ...
10. Självklart min familj/vänner och alla som finns i mitt liv. ♥

HATAR
1. Söndagar - fyfan vilken värdelös dag!
2. Känslan av att inte räcka till - usch.
3. Avundsjuka personer - eller snarare avundsjukan hos personer.
4. Falska léenden - man ska le för att man gör det på insidan.
5. Då nån har snott ens penna på skolan - haha åååh så irriterande.
6. Då skotern blir sur - så jävulskt.
7. Att inse att man är pank då man behöver pengar som mest - varför. R.I.P
8. Att min mamma just sa att Jon Bon Jovi är en popstjärna - kill me. Jag flyttar ut.
9. Då folk klagar alldeles för mycket - på helt onödiga saker också.
10. Då man ser hur fina personer bryts ner av dåliga personer - och vad kan man göra?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback