Dag 12

♦ Vad är kärlek? ♦

Haha och ni tror att jag kan förklara det eller ... det är ju obeskrivligt. Kan flumma på litegrann dock om ungefär hur det är för mig ;p

Till exempel min kärlek till mina fina bästa vänner, jag visste inte ens att man kan älska människor så djupt men tydligen! När jag tänker på hur mycket dom gör för mig, stöttar, alltid finns där och bara är, så gör det ju nästan ont i hjärtat. Vet inte om ni har upplevt det. Man brukar ju säga lite sådär klyschigt "jag vet inte vad jag skulle göra utan er", men för mig så är det verkligen så. Det skulle helt enkelt inte gå, det är stört! Jag skulle göra vad som helst för att få ha kvar er i mitt liv, för ni är inte bara vänner för mig - ni är min familj, kort sagt mitt allt :) Ni vet vilka ni är.

Så kärlek för mig är när jag tänker på någon/några, och det känns i hjärtat. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback