Dag 10

♦ Planer för sommaren ♦

Jag är inte den som planerar särskilt mycket (inget) men jag känner på mig att den här sommarn kommer bli grym! Vi spelar ju på Country-western festivalen på Gumboda Hed och det kommer bli så sjukt kul, även om vi kommer få repa ihjäl oss innan eftersom Alex den jäkeln åker till Thailand och kommer inte hem förrän dagen före. Annars blir det väl som vanligt, massa stek, bad och framförallt chill med kömpisarna! :D Får ju min lägenhet inne i stan i sommar vilket blir otroligt skönt så jag slipper pendla till skolan, gå upp kl. 5 varje morgon osv.
Jäklar vad jag taggar sommarn alltså!



Kommentarer
Malin säger:

Jag längtar sjukt mycket till sommaren jag me!

Tänk dig:Kuta och hoppa från bryggan rakt ner i 22 gradit vatten!

Gu va skönt!!!

2012-04-13 | 14:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback