this is how i write my story

© Lisa Johansson, fotat i Wyoming, USA

Jag klarar inte av detta längre, ingen verkar ju fatta vad jag vill egentligen! Alla tror att jag är helt fucked up i skallen då jag säger att jag tänker dra. Jag menar dra på riktigt. Dit ↑. Jag tänker inte sitta här som en idiotsvenne hela livet, det enda som kan såra mig är när folk säger åt mig att jag inte borde fara härifrån. Nähe, tack så mycket då för att ni vill att jag ska leva ett lika tråkigt liv som dom. Har ni ens tänkt på hur äckligt mycket folk det är som lever i nån bubbla, fake-värld eller vad man ska kalla det för. För mig skulle det inte vara något liv att vara precis som alla andra, bo som alla andra, uppleva i princip samma saker som alla andra ... Just nu kan jag inte vara lyckligare på sätt och vis, jag längtar bara efter att kunna leva mina drömmar på riktigt. Det gjorde jag i somras, även om det bara var för en kort tid. Jag påverkas inte av andra människor så att jag förändras, sånt är jag rädd för. Jag vill inte vara någon annan, citera andras meningar osv. Tänker inte skriva mer för folk förstår sig nog inte på mig.
Jag vet exakt vad meningen med livet är, och just nu talar jag från hjärtat, på riktigt.

FREEDOM

Hejdå.

Kommentarer
johanna :) säger:

din jävel, skit i vad alla tyck och lev upp dina dreams!<3

2011-09-25 | 18:14:53
melle säger:

haha, just precis skit i alla andra o dra härifrån! haha nää :] men lev live bruden<3

2011-10-02 | 21:35:08
Bloggadress: http://mhalonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback