The Pacific Ocean






© Lisa Johansson (fotat i Kalifornien, USA)

Stannade vid havet ett tag när vi körde genom redwoods. Det hade varit mulet och halvkallt hela tiden, och så helt plötsligt fanns det inte ett moln och det var +30 ... man fick springa på sanden haha för den var sjukt varm! Syns ju på min brorsa på bilden där uppe ...

 

Stilla havet var inte direkt varmt men om vi hade haft tid hade jag lätt tagit mig en swim ^^ Tänker åka dit någon gång bara för att surfa, så sjukt kul alltså.


Kommentarer
Elin Edling säger:

Hej Lisa



Maja säger att du nog är intresserad av att vara med på clinicen som jag anordnar om några veckor. Maila mig så jag får din mailadress, då kommer du med på maillistan och får inbjudningar till den och en del andra arrangeman jag ordnar :)

Mvh Elin

2011-09-08 | 13:17:01
Bloggadress: http://www.bintshamali.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback