Hoppträning

For till Flurkmark och hopptränade igår! Glader som hatar transporten och brukar ta en halvtimme på sig att lasta och sen vara jättesvettig när man kommer fram - idag märktes det verkligen vilken OTROLIG skillnad det har gjort med all NH-träning. Han gick direkt in då vi skulle fara, det tog ca. 20 sekunder. Och på hemvägen som brukar ta så himla lång tid, det tog kanske en minut sen var han inne.

Tränade för AnnaLena, det var jättekul och hon är en väldigt bra tränare!:) Maja och Elin var också med.
Glader var så otroligt avslappnad och mjuk hela tiden, och det kändes jättebra. Dock så red jag kanske inte 100% men är väldigt nöjd ändå för trots mina tabbar gjorde min älskade Glader sitt bästa ändå ♥
Jag flög av en gång också, det var då vi red mot en kombination och så skulle jag trycka av han fast jag lutade mig för mycket framåt och gjorde något konstigt så stackarn inte förstod så han stannade. Jag landade på skallen men som tur var hade Glader inte gjort illa sig! Hoppade lite till efter det också sen travade jag av honom.








Trackback