Hell yeah I was at the rodeo

© Lisa Johansson (fotat i Wyoming, USA)

Livin' the dream! Det var hur häftigt som helst att vara där på rodeon, mer amerikanskt blir det inte. Vet inte riktigt vad jag ska säga, det går inte ens att beskriva. Det var en sån sjukt otroligt awesome stämning, jag var nog i nån slags trans hela tiden. Nu i efterhand kan jag inte ens fatta att jag var där, måste tänka efter lite ... jag som har drömt om i hela mitt liv att åka till just Wyoming, alla som känner mig har ju säkert hört mig snacka några tusen gånger om Wyoming, att jag ska flytta dit osv. Och så står jag där inne på Cody Stampede helt plötsligt, det går inte ens att beskriva känslan så det är inte ens värt att jag försöker. Gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback