..

ÄNTLIGEN FUNKAR DATORJÄKELN!

Tänkte bara skriva lite om vad jag och Glader har hållit på med den senaste veckan. Ja, vart ska jag börja ... har jobbat väldigt mycket med att rygga. Rakt, ut ur L, slalom, osv. På clinicen gick det inte alls, han blev bara stressad och fattade inte. NU - efter bara 1 vecka - ryggar han utan att jag håller i tyglarna. Hell yea, no hands! Glader är helt otrolig, så himla lättlärd och ambitiös. Han gör dessutom halt på röstkommando.
Jag har bara ridit på långa tyglar på slutet. Och det märks stor skillnad på honom, han har hittat sin egen balans. Kommer nog börja rida honom utan träns inom några månader. Har ridit honom i bara halsring många gånger men tänker skippa tränset alla gånger det går:)
Jag har dessutom varit på en till hoppträning i Flurkmark förra veckan. Elin berättade då att det blir en till clinic! Helt galet så bra! Självklart ska jag dit med Glader, det finns inget annat alternativ hehe ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback