Tisdag

Trots all skit blev gårdagen ändå skitkul! Minst sagt :O Eftersom jag har brutit handleden så fick ja inte åka snowboard, men läkaren sa att jag fick åka slalom. Vilket jag inte ens kan! Men vi hyrde i alla fall skidor igår, men jag gav upp efter första åket. Det gjorde jätteont i armen och jag kände mig så himla b ... det tog typ 100 år att komma ner. Heter man skillzlisa ska man vara bra ju ... antingen lever jag upp till mitt namn eller så blir det ingen åkning! ;) Så jag åkte tillbaka till hotellet. Pappa köpte chips, fanta och en glass åt mig, så jag satt på rummet ensam och såg på What's eating Gilbert Grape, haha.
Sen kom Johanna och vi chillade lite, och senare på kvällen for vi ut på byn och åt med våra familjer. Sen gick vi till bowlingen, vilket gick sådär! Jag är ju högerhänt men eftersom jag har gips på högern fick jag ju köra med vänstern! Helt bakvänt ;o Missade hela skiten nästan varenda gång, haha förutom att jag mitt i alltihop slog 2 strikear i rad! Men det som gjorde hela kvällen berättar jag senare.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback