THIS IS WHY

Folk på VRK har säkert undrat varför jag har ridit hemma men inte varit på lektionerna. Eller hur? Och joo, min arm skulle inte hålla för lektionsträning. Jag kör långt ifrån hårdträning med Glader. Honom rider man med benen och knappt med händerna överhuvudtaget, därför har jag klarat av att rida honom. Jag rider max 40 minuter också, och jag har ont i armen efteråt. Inte mycket, men det känns i alla fall. Just nu kan jag säga att jag rider Glader för att jag känner en skyldighet att göra det, jag får så extremt dåligt samvete om han har fått stå på grund av mig! Jag har också fått rida på en hand väldigt ofta, och han förstår ju neckreining så det har gått bra.

Så det är inte på grund av att jag inte "orkar" eller något sånt jäkla skitsnack, jag längtar verkligen tillbaka till lektionerna ska ni veta! :( Har gått miste om 4-5 lektioner nu ... det är ju en av höjdpunkerna på veckan helt klart så jag är himla besviken att jag är tvungen att missa dem! 

Alltså. Jag klarar av att rida Glader eftersom han är så extremt känslig i munnen och jag rider bara lätta grejer med honom. (Får inte rida på 3 månader egentligen för ortopeden, haha det gick ju bra) Men just nu skulle min arm aldrig hålla för VRK-träningarna tyvärr, men sånt är livet! Även om det suger. Om det känns bra börjar jag igen nästa vecka med dom vanliga träningarna på vrk, hoppashoppashoppas som hellseke att det funkar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback