Sms

Kollade igenom alla sms från Johanna, insåg en sak då haha ...

- Som en jävel ^^
- HAHA;) lime -.-
- LIME;)
- LIME!
- Haha lime ...
- Som en jävel :D
- Haha! Jävel jävel jävel haha LIME! :D
- Maxa ! ! !
- HAHA! Jävel! Jävel! Jävel!
- JÄVEL! Martini? :O
- Markus Hellner på teve!!
(haha alltså  ...)
- Orta martini! :O
- Som en JÄVEL, på subway eller? :O
- Martini? ;)
- HAHA. Bikinin ...
- Orta! Den har jag med mig :D
- HAHA:] kvinkini Åre!
- JÄVEL då åker vi då jag kmr okej?;)
- Haha jo JÄVEL:] okej ^^
- Asså JÄVEL! ÅRE du anar inte hur KUL det kommer bli! :D
- Jävel jag är också sjuk -.-
- JÄVEL, vad vare som orsakade branden?<3
- Hur i påve stavas urch ??
(haha alltså, igen ...)

Ja, och vad drar vi för slutsats av detta? Känns som om jävel och lime håller på att ta över våra liv tyvärr.


Kommentarer
jojjan säger:

Hahahahahahahaha-.- sant som en limeJävel^^

2011-03-18 | 12:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback