Slut på det roliga

Från och med idag ska jag skippa skräpmaten och börja träna ... i alla fall enligt mitt schema som jag har skrivit åt mig själv ;D Måste hålla det också annars får jag komma på något straff åt mig själv. Första veckan börjar jag med att kuta en halvtimma på löpbandet och sen köra magträning tills jag har tillräckligt med kramp. Låter jättekul - i know! :D Det är verkligen behövligt för mig om jag inte ska sluta som en fet diabetiker. För innan sommaren ska mina förlorade och saknade abs vara tillbaka !



Kommentarer
marie säger:

Hej, har kikat runt lite i din blogg. Fin häst :)

Lycka till med träningen.

/Marie

2011-03-27 | 19:06:58
Bloggadress: http://marienorberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback