Random

Senaste

Låt du hörde: Skellefte AIK låtn
Film du såg: Men in black II
Mat du åt: En macka
Kram: Glader
Puss: Glader
Känslan: Hopp
Resa: Hem från skolan
Glädje: Skellefte gjorde mål
Dröm: Minns inte
Person du träffade: Åsa
Personen du pratade i telefon med: Mamma 
Personen du fick sms av: Johanna
Gången du åt 7-eleven korv: Längesen
Gången du var utomhus: 30 minuter sen
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Igår
Saken du köpte: Världens snyggaste tröja
 
Allmänt:
Ska bli skoj: Hemavan på fredag
Ska inte bli skoj att: Behöva gå till skolan
Sparar till: Mycket
Pålägg som gäller: Körv
Önskar att jag var bättre på: Låta bli kakor HÖHÖ
Dagens dryck: Friscus
Vad saknar du: Melissa
Tre band/artister: 30 seconds to mars, Johnny Cash, Good Charlotte
Vad har du gjort idag: Ridit, varit i skolan, åkt buss, ätit, tränat
Brukar du svära mycket: Jo, för mycket
Hur tidigt stiger du upp: 05.30
På helgerna: 8-9
Vad ska du göra ikväll: Sova
Hur många timmar sover du per natt: 5
Vem är snyggast i världen: Många 
Vad är det för veckodag: Tisdag
Bästa saken som hände mig förra sommaren: Allt
Favoritplagg i garderoben just nu: Mjukisbrallor som vanligt
Längd: 1.74
Vikt: 60
Byter gärna garderob med: Miley Cyrus
Byxa eller kjol: Byxa, i helvete att jag tar på mig en kjol
Senast utlästa bok: Den förlorade symbolen
Mitt rum kan beskrivas som:
Mig själv med tre ord (just nu):
Jag tränar:
Jag ville bli när jag var liten:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback