Praovecka

Första dagen på praoen idag! Kom på det kvällen innan vi skulle lämna in prao-papperna, så jag är hos min fader. Ganska kul ändå, på papperna står det "arbetstider: 06.00-23.00", vilket är pappas arbetstider. Det är hur chill som helst, vi sitter bara vid datorn och gör massa mätordrar, kör runt i skogen och fikar hos folk då han köper skog av dem ;) Ganska kulT att han hade en päron-öl i kylskåpet, haha.

Måste hinna med att träffa Melissa i veckan också. Eftersom hans kontor är i Vindeln och jag är här hela dagarna så är det ju perfekto ... saknar henne hur mycket som helst. Men nu ska jag väl hitta på någe att göra, så ni får ha de bra.

(Det passar ju bra att jag praoar på Martinsons när jag heter skogslisa ... haha tacka Limpan för det underbara namnet ♥)


Kommentarer
kungen säger:

JAG MÅSTE TRÄFFA DEJ! :D hur länge äru här på dagarna när faru hem?

2011-03-14 | 12:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback