Olyckan

Som sagt, i förrgår bröt jag handleden.
Vi hade åkt i och runtomkring Bräckeparken hela dagen, hoppat mycket, varit i halfpipen och sånt. På slutet var vi fortfarande i funparken, och det var 2 hopp efter varann. På det andra vet jag inte riktigt vad som hände, jag kom rakt på och hade inte tappat balansen eller någonting, men i luften blev brädan helt sne och jag kunde inte räta upp den så jag hade landat på huvudet om jag inte hade tagit emot med högerhanden. Så jag landade på handen och bröt handleden. Så då kom sjukvårdarna, haha tre skotrar! Ganska onödigt men xD Tur att jag hade handledsskyddet på mig, annars hade nog hela handen gått åt helvete och jag hade blivit tvungen att ha gips hur länge som helst! Dock är 6 veckor mer än tillräckligt ... jag som redan är less på gipset, hur ska jag palla i 6 veckor ...? Sånt är livet! :D (och NEJ jag grät ingenting!)

En del av bräckeparken. (Halfpipen där nere åkte vi inte i, den vi åkte i var tusen gånger större!:D)


Såhär ser armen ut just nu. Fingrarna och hela armen har svullnat hur mycket som helst, det ser helt knäppt ut xD (på armen står det: "Jojjs", "MARTINI", "haha fail tre skotrar för 1 arm inte logiskt" ;) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback