OH NO

Jaha, då hände det mest tragiska detta år! Eric Saade vann melodifestivalen. Och inte är han då särskilt popular i det här huset. På grund av denna hemska tragedi har jag och Maja blivit tvungna att göra upp en plan ... jag ringer till min polare Gadaffi så fixar han inbördeskrig här i Sverige. So now me and Maja are packing our bags and going to Norway. På en bob. Självklart med turbo, och när turbon är slut så kör vi på en ren som äter kycklingsoppa eller möjligtvis vegosoppa. ERIC SAADE SE VAD DU STÄLLER TILL MED!




Kommentarer
majS säger:

det låter bra. möt mig vid den tredje största talltoppen, nu drar vi!

2011-03-13 | 08:29:09
Bloggadress: http://walkforward.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback