Monday morning. Oh wait, afternoon

Har just varit ute och sprungit idag igen. Och sate vad jag dödade min mage idag alltså! Känns bra, jag har ju slagit vad med Johanna att jag ska ha lika mycket abs som Shakira innan sommarlovet ;) Löpningen är ganska enkel trots att jag inte har någon kondition, jag har ju så himla mycket lår- och vadmuskler så jag får aldrig mjölksyra i benen.

Nu blir det Hemavan (konfaläger) på fredag till måndag! Ska sova med Limpan, Lelle och Jojjs såklart vilket inte kommer sluta bra haha ... man minns ju hur det gick på förra lägret, ett antal inte speciellt glada ledare (a)

Jag har fått en till beställning förresten! Akryl den här gången, måste bara se till att hitta material eftersom den ska vara klar innan sjunde maj. Kul med lite beställningar igen så får jag en anledning att lägga ner massoooor med tid på det, plus att man drar ju in lite cash ;)
Nu ska jag strax ut och rida så ni får ha det kung.

Bildbrist, jag vill ha sommar nu -.-




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback