Martini-failen

Ja ... tänkte berätta om det här som hände i tisdags! Det var skitkul, även om det var en jäkligt stor fail ;)
Jag och Johanna gick och satte oss vid bardisken, och så sa jag till bartendern: "Vad kostar en martini?" Då svarade hon: "Är det en dry martini ni ska ha?" och jag sa "ja". MEN. Just då kom våra mammor bakifrån och såg helt förskräckta ut, de ba "vad är det ni säger?!" , så då skyndade jag mig att säga "Skämtar bara, en fanta och en cola" till bartendern. Hon frågade inte efter leg eller någonting! Jag tycker absolut inte att jag ser ut att kunna vara arton, men jag var ju sminkad, det är ganska mörkt där inne och dessutom är jag lång så hon kanske trodde det. Men det är ändå deras skyldighet att fråga efter leg, skitkonstigt att de inte gjorde det ... haha! Och just efter så kom våra pappor in, och våra morsor berättade för dem. Men de började bara skratta jättehögt, medan våra mammor pratade med oss sedan och hade svårt att släppa det xD THAT'S WHAT HAPPENS IN ÅRE! :D

(Killarna i våran klass har martini på hjärnan haha, det är ett vanligare ord än "hej" i våran klass)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback